MBA Junior, ȋn integralitatea lui, este compus din 12 module tematice şi durează 24 luni + programele intensive tip Boot-Camp ȋn vacanţe, iar ţie ȋţi propunem să o luăm pas cu pas.
Ȋnscrie-te la modulul “Agenţia de publicitate”, cu durata de 4 sesiuni (o lună) iar juniorul tău va avea ocazia să se familiarizeze cu o parte din elementele care stau la baza unei strategii de promovare eficientă: crearea unui brand şi a unei imagini personale profesionale, crearea unei strategii de PR care să susţină constructiv un brand, şi metode practice de promovare a unui produs.
Poate nu toţi cursanţii MBA Junior vor ajunge specialişti ȋn promovare dar promovarea și conturarea brandului personal le vor fi necesare indiferent de parcursul lor prin viaţă.
Iată lista extinsă de abilităţi şi tehnici exersate pe parcursul modulului:
Vezi detalii dând click pe numele fiecărei sesiuni
Ȋn prima sesiune din modul, juniorii explorează conceptul de brand folosindu-se de un brand foarte cunoscut (LEGO). Prin jocuri amuzante, ei sunt provocaţi să identifice asocierile unui brand, promisiunile şi identitatea vizuală. Ȋn ultima parte a sesiunii, ei folosesc toate aceste cunoștințe pentru a crea un nou logo.
Este timpul pentru autopromovare! Ȋn această sesiune juniorii descoperă cum să ȋşi creeze o imagine profesională pornind de la imaginea personală. Prin crearea unui CV, prezentarea lui şi observarea feedback-ului primit, ei vor deveni mai conştienţi de importanţa imaginii personale. Prin diferite activităţi legate de modurile şi canalele prin care se poate comunica brandul personal, ei vor afla care sunt elementele de construire a unui brand personal profesional.
Ȋn această sesiune juniorii vor explora conceptele de vocaţie personală şi PR. Ei vor avea ocazia de a implementa o strategie de PR pentru un brand ales de ei, ȋncepand de la o “cercetare de piaţă” legată de atitudinea medie faţă de brand, până la crearea unui proiect de PR care să susţină constructiv acel brand. La final, juniorii vor primi un titlu şi o misiune deosebite – să fie ambasadori MBA Junior pentru o săptămână și să exerseze ce au învățat despre PR.
Un produs trebuie vândut! Juniorii continuă aventura ȋn lumea business-ului explorând modalităţi de promovare. Astfel, ei vor descoperi importanţa notorietăţii de brand, promovarea cu ajutorul reclamelor şi promoţiilor. Prin diferite activităţi practice (licitaţie, planificarea unei reclame şi filmarea ei, planificarea unor campanii de promovare a vânzărilor) ei au ocazia de a-şi antrena abilităţi foarte utile unui antreprenor (planificare, negociere, asumarea riscului, cooperare, analiză a unor aspecte economice, etc)
Fiecare sesiune este o aventură iar întreaga programă este o succesiune de scenarii fascinante, ca de film. Astfel, antreprenoriatul este abordat într-o manieră perfect adaptată vârstei juniorului tău, într-un cadru modern şi interactiv.
În peste 70% din timpul unei sesiuni, juniorii sunt provocaţi să emită idei, să formuleze ipoteze, să analizeze şi să ia decizii. MBA Junior nu este un curs al învăţatului pasiv ci o experienţă de antrenare a gândirii autonome.
Tu, părintele, vei fi continuu informat. Înainte de decizia de înscriere în program vei primi o prezentare detaliată de la unul dintre fondatorii programului. După înscriere, trainerii vor fi în contact permanent cu tine şi vei primi săptămânal un rezumat al fiecărei sesiuni.
Întreaga structură a fost creată de o echipă de specialişti în psiho-pedagogia copilului: