Str. Căminului 12, Sector 2, Bucuresti

Un nou modul marca MBA Junior

Agenția de publicitate

Despre promovare și relații publice

Ai un junior cu vârsta cuprinsă între 9 și 14 ani?

Următoarele 8 săptămâni îl vor ajuta să își creeze o nouă perspectivă asupra propriei vieți.

MBA Junior, ȋn integralitatea lui, este compus din 12 module tematice şi durează 24 luni + programele intensive tip Boot-Camp ȋn vacanţe, iar ţie ȋţi propunem să o luăm pas cu pas.

Ȋnscrie-te la modulul “Agenţia de publicitate”, cu durata de 4 sesiuni (o lună) iar juniorul tău va avea ocazia să se familiarizeze cu o parte din elementele care stau la baza unei strategii de promovare eficientă: crearea unui brand şi a unei imagini personale profesionale, crearea unei strategii de PR care să susţină constructiv un brand, şi metode practice de promovare a unui produs.

 

 

Poate nu toţi cursanţii MBA Junior vor ajunge specialişti ȋn promovare dar promovarea și conturarea brandului personal le vor fi necesare indiferent de parcursul lor prin viaţă.

Iată lista extinsă de abilităţi şi tehnici exersate pe parcursul modulului:

  •   Gândire critică, sinteză și cercetare structurată;
  •   Revizuire şi concluzionare;
  •   Utilizarea propriilor resurse in context şi aplicarea ȋn contexte diferite conceptelor ȋnvăţate;
  •   Brainstorming şi Generarea de idei noi;
  •   Auto-descoperire prin auto-reflectare;
  •   Comunicarea eficientă;
  •   Identificarea de oportunităţi pentru sine;    
  •   Planificare micro şi macro.  

Vezi detalii dând click pe numele fiecărei sesiuni

Ȋn prima sesiune din modul, juniorii explorează conceptul de brand folosindu-se de un brand foarte cunoscut (LEGO). Prin jocuri amuzante, ei sunt provocaţi să identifice asocierile unui brand, promisiunile şi identitatea vizuală. Ȋn ultima parte a sesiunii, ei folosesc toate aceste cunoștințe pentru a crea un nou logo.

Este timpul pentru autopromovare! Ȋn această sesiune juniorii descoperă cum să ȋşi creeze o imagine profesională pornind de la imaginea personală. Prin crearea unui CV, prezentarea lui şi observarea feedback-ului primit, ei vor deveni mai conştienţi de importanţa imaginii personale. Prin diferite activităţi legate de modurile şi canalele prin care se poate comunica brandul personal, ei vor afla care sunt elementele de construire a unui brand personal profesional.

Ȋn această sesiune juniorii vor explora conceptele de vocaţie personală şi PR. Ei vor avea ocazia de a implementa o strategie de PR pentru un brand ales de ei, ȋncepand de la o “cercetare de piaţă” legată de atitudinea medie faţă de brand, până la crearea unui proiect de PR care să susţină constructiv acel brand. La final, juniorii vor primi un titlu şi o misiune deosebite – să fie ambasadori MBA Junior pentru o săptămână și să exerseze ce au învățat despre PR.

Un produs trebuie vândut! Juniorii continuă aventura ȋn lumea business-ului explorând modalităţi de promovare. Astfel, ei vor descoperi importanţa notorietăţii de brand, promovarea cu ajutorul reclamelor şi promoţiilor. Prin diferite activităţi practice (licitaţie, planificarea unei reclame şi filmarea ei, planificarea unor campanii de promovare a vânzărilor) ei au ocazia de a-şi antrena abilităţi foarte utile unui antreprenor (planificare, negociere, asumarea riscului, cooperare, analiză a unor aspecte economice, etc)

Alege MBA Junior

Fiecare sesiune este o aventură iar întreaga programă este o succesiune de scenarii fascinante, ca de film. Astfel, antreprenoriatul este abordat într-o manieră perfect adaptată vârstei juniorului tău, într-un cadru modern şi interactiv.

În peste 70% din timpul unei sesiuni, juniorii sunt provocaţi să emită idei, să formuleze ipoteze, să analizeze şi să ia decizii. MBA Junior nu este un curs al învăţatului pasiv ci o experienţă de antrenare a gândirii autonome.

Tu, părintele, vei fi continuu informat. Înainte de decizia de înscriere în program vei primi o prezentare detaliată de la unul dintre fondatorii programului. După înscriere, trainerii vor fi în contact permanent cu tine şi vei primi săptămânal un rezumat al fiecărei sesiuni.

Întreaga structură a fost creată de o echipă de specialişti în psiho-pedagogia copilului:

  • un profesor de la catedra de ştiinţele educaţiei a Universităţii din Melbourne;
  • un pedagog Montessorri;
  • un psiholog specializat în tehnici de gamification;
  • un specialist IT – doctor în ştiinţele educaţiei;
  • 1 specialist în domeniul financiar;
  • 2 antreprenori in domenii kids-related.

Program online​

Din aprilie 2020 rulăm cu foarte mare succes şi varianta online care se bucură de aceeaşi apreciere din partea juniorilor.

0
Număr de sesiuni/lună​
0 ore
Durata unei sesiuni
0 lei
Cost/lună​
0 lei
Cost sesiune de probă

Program la sediu

Varianta la sediu este disponibilă în București, Oradea, Pitești și Craiova.
Sesiunile la sediu propun juniorului o expunere net superioară expunerii online prin posibilitatea implementării unei palete mai largi de activități.

0
Număr de sesiuni/lună​
0 ore
Durata unei sesiuni
0 lei
Cost/lună​
0 lei
Cost sesiune de probă

Nu trebuie să ne crezi pe cuvânt

Iată ce spun Juniorii